Phuket Travel

NaN Penumpang

Ulasan Syarikat Phuket Travel

H T
Bas tidak menyediakan apa-apa seperti yang mereka katakan dalam laman web , dan perkhidmatan juga sangat teruk
Bas VIP 24, Phuket Travel, 2 Sep 2020
J S
Perjalanan bas adalah mudah dan lancar. Mendapat bantuan baik di stesen bas tentang cara mendapatkan tiket saya.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 19 Jan 2020
I S
Semuanya hebat, kami tiba 2 jam lebih cepat
Bas Ekspress, Phuket Travel, 9 Jan 2020
A S
Perjalanan yang selesa. Pemandu sangat lancar. Bas adalah bersih dan selesa. Ia tepat pada masanya
Bas Ekspress, Phuket Travel, 15 Dis 2019
I B
Kami pergi sebagai sebuah keluarga dan semuanya indah. Mereka bertemu kami di platform dan membawa kami ke dalam bas. Mereka memberi kami kek dan air. Terdapat selimut, penghawa dingin, dan tandas di tingkat bawah. Kerusi bersandar hampir sepenuhnya, kami menutup diri dengan selimut dan tidur sepanjang malam. Dalam perjalanan, kami berhenti pada pukul 12 malam dan diberi makan di kafe (makanan tempatan, anda boleh makan), kemudian kami keluar dan dapat membeli buah, biskut, dll. Terima kasih kepada pembawa. Benar, bagi mereka yang mengalami mabuk perjalanan, tingkat 2 bergoyang sepanjang masa, tetapi hakikatnya kami tidak mengalami mabuk perjalanan.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 13 Nov 2019
P L
Kami mengembara dengan bas, bukan dengan kapal terbang. Pengalaman yang paling menyenangkan. keluarga berpuas hati. Ini adalah tahun kedua kami di laluan ini.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 5 Nov 2019
M F
Perjalanan itu sendiri agak selesa. Saya mempunyai bas lama untuk perjalanan jadi bukan mod kontra seperti port USB. Namun pemandu membenarkan saya turun lebih awal daripada perhentian asal yang dirancang kerana saya telah membuat kesilapan dengan destinasi akhir saya di Phuket. Namun malangnya, bagasi saya telah dibuka dan digeledah yang saya letakkan di dalam pegangan dan kad tunai saya telah diambil dari beg bawa saya, saya andaikan apabila saya pergi ke tandas atau tertidur. Jadi Kunci bagasi anda dan bawa semua barang berharga di dalam poket anda. Kesilapan budak sekolah di pihak saya sungguh.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 4 Jun 2019
A B
Tempat duduknya bagus, kami mempunyai banyak ruang untuk kaki dan kami boleh menurunkan tempat duduk kami tanpa mengganggu orang di belakang kami. Walau bagaimanapun, perkhidmatannya biasa-biasa saja, nyonya rumah adalah disrepectfull, saya tidak pernah melihat apa-apa seperti itu. Dia menjerit kepada penumpang, membaling barang ke lantai dan sangat agresif. Contohnya, bas pergi lewat daripada jangkaan, jadi saya turun sahaja untuk mengambil sesuatu yang saya terlupa di dalam beg saya. Apabila dia melihat saya menuruni tangga, dia hanya menjerit kepada saya, dengan pergerakan besar dengan tangannya, untuk naik semula. Selain itu, semasa perjalanan dia menghidangkan kek kecil untuk makanan ringan, dan bukannya memberikannya secara perlahan-lahan kepada penumpang, dia melemparkannya kepada kami dengan sangat agresif. Akhirnya, pada satu ketika dalam perjalanan kami berhenti untuk mengambil dua penumpang lain. Separuh daripada bas itu kosong ketika kami bertolak pada awalnya, dan kami mempunyai beg yang berlari di atas lantai kerana pergerakan bas, jadi kami memutuskan untuk meletakkannya di tempat duduk di sebelah kami. Ternyata kerusi itu diduduki oleh penumpang baharu. Apabila tuan rumah melihat beg kami, dia mula menjerit sesuatu dalam bahasa thai. Saya tidak tahu apa yang dia katakan, tetapi saya percaya dia ingin tahu siapa yang meletakkan begnya di sana. Saya agak takut kerana dia kelihatan sangat marah. Saya berkata ia milik saya, dan memberitahu dengan tenang bahawa saya boleh mengambilnya semula. Sekali lagi, dia menangkapnya dengan sangat agresif dan melemparkannya ke arah saya. Secara keseluruhan, wanita ini jelas tidak menyukai pekerjaannya, dan dia menawarkan kami perkhidmatan yang mengerikan. Juga terdapat beberapa arahan yang diberikan semasa perjalanan mengenai ketibaan di bangkok. Kami tidak pernah faham apa itu kerana dia hanya memberitahunya dalam bahasa thai (kami tidak pernah mendengar dia bercakap dengan kami dalam bahasa Inggeris), dan akhirnya ternyata kami tiba di terminal bas lain daripada yang disebut. Dengan cara yang baik, ia lebih dekat dengan tempat yang kami tuju, tetapi apabila anda menaiki bas perjalanan, anda menjangkakan ia akan membawa anda ke tempat yang disebutkan, dan ini tidak berlaku. Kami hanya faham bahawa kami tidak berada di tempat yang baik apabila kami melihat peta google. Secara keseluruhannya, bas itu selesa, tetapi perkhidmatan yang diberikan adalah yang paling teruk yang pernah saya lihat.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 2 Jun 2019
A B
Bas yang hebat. Tiba dengan cepat dan selesa
Bas VIP 24, Phuket Travel, 4 Apr 2019
J T
Bas-bas sangat selesa jadi anda boleh tidur di dalam bas semalaman sambil tempat duduk bersandar sepenuhnya. Anda dibekalkan dengan air, makanan ringan dan selimut untuk perjalanan. Bas boleh agak sejuk jadi bundle up. Bas membuat kira-kira 1 atau 2 perhentian di sepanjang jalan juga. Terdapat tandas di dalam bas tetapi masih membawa kertas tandas anda sendiri. Bas bertolak lewat kira-kira 15 minit dan rehat kaki saya tidak boleh turun semula setelah berbaring tetapi semuanya dan semua perjalanan dan perjalanan yang sangat selesa tanpa sebarang masalah. Kami tiba di Mo Chit lebih awal daripada dijangka. Sila sahkan dengan pemandu terminal bas yang anda akan tiba kerana terdapat beberapa di Bangkok.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 26 Mac 2019
S H
Naik bas sendiri pun okay. Bermula agak lewat, tetapi masih sampai awal. Pemandu memandu sedikit laju yang menyebabkan ia agak tidak selesa. Makanan yang disertakan memberi saya dan rakan saya keracunan makanan.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 25 Feb 2019
H M
Kami berhenti hanya sekali dalam 14 jam. Pilihan sokongan tidak diambil kira
Bas Ekspress, Phuket Travel, 3 Feb 2019
G S
Suka. Bas yang selesa. Kerusi tidur yang selesa. Air, jus, roti. Kami disambut mesra di box office dan cepat-cepat menukar baucar dengan tiket. Selepas berlepas, kami diiringi ke platform. Pada siang hari, barang-barang disimpan dalam daftar tunai secara percuma. Stesen yang sangat bagus, banyak kafe, butik, di tingkat tiga terdapat dewan besar menjual barangan antik, sangat menarik. Berhampiran stesen terdapat kawasan lapang kecil di mana anda boleh berbaring sambil menunggu penerbangan anda. Lapan jam berlalu. Terima kasih.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 12 Dis 2018
R M
Pemandu yang baik, bas yang adil. Tuan rumah yang malang dan Air bocor dan menitis ke bawah apabila hujan
Bas VIP 24, Phuket Travel, 10 Nov 2018
P L
Hebat. Saya memesan tiket dua minggu lebih awal melalui laman web dan mengesahkannya di stesen bas. Kami tiba dalam 11 jam.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 6 Nov 2018
A W
Tempat duduk yang sangat selesa dengan ruang kaki tiga kali ganda daripada tempat duduk ekonomi standard di atas kapal terbang. Penghawa dingin yang selesa. Keseluruhan pengalaman yang menyenangkan yang saya akan lebih daripada gembira untuk melakukannya sekali lagi. Kami tiba lebih awal daripada jangkaan yang tidak mengapa kerana kami tidak mempunyai pengangkutan yang telah ditetapkan dari terminal namun dapat melihat orang yang telah dan kecewa. Tiada makanan dalam perjalanan hanya menyediakan makanan ringan namun peluang untuk makan selama 20 minit berhenti disediakan. Syorkan membawa snek tambahan dan makan terlebih dahulu.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 3 Jul 2018
C S
Saya duduk di atas kaki saya dan kaki saya ke belakang. Bangkok Phuket Bawa iMac bersama anda. Duduk di tingkat bawah. No. 37. Di tingkat bawah adalah penghawa dingin yang sangat jahanam. Panas dan terbakar. Kereta dipandu laju dan penghawa dingin hilang. Hampir tidak bernafas, berpeluh sama sekali, harus diperbaiki, serangga sekam padi kecil Makan semua makanan ringan saya. dan memanjat sedikit pada badan Orang yang membenci lipas harus mengelak. Selain daripada itu, tidak mengapa. Kereta sampai lebih awal daripada yang dijadualkan. Mungkin sedikit gementar Hampir Sawadee, belakang kereta sepuluh roda keliling satu tempat duduk. Sesiapa yang ke sana kena cari bantal leher juga. Tetapi markahnya rendah kerana menempah kereta VIP 24 Khun VIP masih seram ini. Apa yang normal? Sangat marah. Dilaporkan bahawa penghawa dingin rosak. Pegawai itu berkata bahawa dia naik dan duduk di tingkat atas. Wah!
Bas VIP 24, Phuket Travel, 7 Jun 2018
J M
Kakitangan tidak berbahasa Inggeris, jadi saya tidak tahu bila akan ada rehat atau apa yang sedang berlaku. Ada makan pada pertengahan rehat, tetapi tiada siapa yang memberitahu saya. Saya cukup bernasib baik untuk masuk ke dalam dan duduk di meja bersama penumpang lain. Bas agak selesa dan pemandunya baik. Sekurang-kurangnya dia boleh memberitahu saya berapa lama waktu rehat. Tiada air tawar di dalam tandas bas!
Bas VIP 24, Phuket Travel, 23 Apr 2018
E E
hello! Penerbangan pada 02/08/2018 jam 19:30 dari Bangkok dari Stesen Bas Selatan telah diatur dan berjalan dengan baik. Kelemahan: 1. Kami duduk di tingkat 1 bas, kerusi 37,38,39 - ada bau tandas. 2. Penyaman udara di dalam kabin adalah sangat kuat dan ia sejuk secara berkala. 3. Kami dikejutkan dengan tandas di perhentian bas. Mungkin penduduk tempatan menganggap tandas sebegitu biasa, tetapi kami terkejut. Di dalam tandas, bukannya tandas, kami melihat lubang di lantai, dan kami terpaksa menyiram dengan cawan dari jenis "kolam" kecil berpagar 4. Tiada Wi-Fi. Kelebihan: 1. Tempat duduk yang selesa di dalam bas - berbaring. 2. Mereka sampai dengan cepat 3. Ada air, jus dan kek cawan 4. Ada selimut. Saya tidak menyukai perjalanan dari Bandar Phuket Termina 2 ke bandar Bangkok sama sekali pada 05 Februari 2018 jam 19:00. Kami tidak dimasukkan ke dalam bas kami. Kami membeli tiket dalam talian pada jam 19.00 dengan bas VIP24, tempat duduk 37,38,39 ke stesen bas selatan Bangkok. Kami menerima tiket di pejabat tiket stesen bas. Tiket kami telah diperiksa oleh pekerja (2 wanita) di platform Terminal 2. Tiket harus menunjukkan - ke Stesen Bas Selatan. Hasilnya, kami tiba di Stesen Bas Utara di Bangkok. Bagaimana ini boleh berlaku? Dan siapa yang kemudiannya menaiki tempat duduk kami di dalam bas ke Stesen Bas Selatan? Adakah ini dilakukan dengan sengaja? Atau pengawasan oleh pekerja di platform bas? Dalam bas dari Terminal 2 Bandar Phuket ke Bangkok, kami juga duduk di tingkat 1, tempat duduk 37,38,39. Dari semasa ke semasa terdapat bau tandas di dalam kabin. Dan atas sebab tertentu tiada jus, hanya air dan muffin. Terdapat selimut dan Wi-Fi tersedia sehingga separuh jalan. Jika bukan kerana kami telah dimasukkan ke dalam bas yang salah, maka pendapat saya adalah lebih baik tentang bas VIP. Tetapi perkhidmatan itu tidak mencapai status VIP.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 13 Feb 2018
L H
Tidak pergi ke terminal yang dinyatakan di Bangkok. Pramugari tidak memberikan sebarang maklumat tentang pittop. Ruang kecil dan penumpang berbau
Bas Ekspress, Phuket Travel, 12 Feb 2018
E J
Pertama kali menaiki bas di Thailand dan sangat kagum dengan perkhidmatan dan keselesaan! Berlari lewat beberapa minit selepas hari yang tertekan dan pemandu bas menunggu tetapi bertolak tepat pada masanya.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 6 Feb 2018
A T
Saya suka semuanya, bas pergi tepat pada masanya. Penyaman udara boleh laras (anda boleh menutupnya sama sekali). Pakaian panas tidak diperlukan. Kami tiba di Phuket 2 jam lebih awal. Satu-satunya perkara ialah saya, yang tingginya 185 cm, terpaksa menyesuaikan diri dengan kerusi, dan isteri dan anak lelaki saya (7 tahun) juga sempat tidur. Seperkara lagi, untuk ke pejabat tiket anda perlu naik ke tingkat 3 pusat membeli-belah SC PLAZA (anda mungkin tidak dapat menemuinya dengan segera, ia terletak di antara barisan membeli-belah).
Bas VIP 24, Phuket Travel, 26 Nov 2017
E H
pemanduan yang tidak menentu dan tempat duduk yang tidak selesa. tiada tempat letak tangan
Bas Ekspress, Phuket Travel, 28 Okt 2017
N H
Perjalanan yang mudah dan selesa..Penghawa dingin bas adalah sejuk jadi bawa jaket/sweater anda bersama anda..Pemandu bas memandu dalam had laju dan saya seorang Muslim mereka juga menyediakan makanan halal apabila kami sampai di pitstop seperti yang termasuk dalam tambang..sangat disyorkan kepada semua orang
Bas VIP 24, Phuket Travel, 16 Apr 2017
C R
Perjalanan adalah selesa. Air percuma, kek dan makan malam pada pertengahan perjalanan. Tiba di Terminal Utara dan bukannya Terminal Selatan.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 15 Apr 2017
F A
Tiada wifi, bas lama, tiada maklumat untuk warga asing, penghawa dingin terlalu banyak Tetapi perkhidmatan selamat dan tepat pada masanya
Bas Ekspress, Phuket Travel, 28 Feb 2017
D L
Muzik dan mikrofon yang memekakkan telinga. Filem yang sangat lama dengan bunyi yang terlalu kuat. Jika tidak sangat bagus
Bas VIP 24, Phuket Travel, 18 Apr 2016
F A
Semua esa ok! Trio yang menepati masa dan sangat bagus! Disyorkan
Bas Ekspress, Phuket Travel, 30 Mac 2016
H O
Perkhidmatan hebat dan tempat duduk yang selesa, malangnya hanya satu perhentian.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 29 Mac 2016
A G
Hanya satu perkara yang saya terlepas ialah Wi-fi percuma di dalam bas
Bas VIP 24, Phuket Travel, 23 Feb 2016
T D
Segala-galanya berfungsi dengan baik: tempahan dan daftar masuk yang tidak rumit, kakitangan yang ramah, 2 pemandu yang kerap bertukar, ketibaan tepat pada masanya, bas yang sangat baik dengan snek, minuman dan penyaman udara yang berfungsi. Secara keseluruhannya sangat serius dan pasti disyorkan!
Bas Ekspress, Phuket Travel, 11 Feb 2016
L P
Nilai yang sangat baik. Tiket yang ditempah dan dibayar dari Perancis melalui internet dengan keselesaan yang tiada tandingan 12go.asia pada VIP 24 tempat duduk. Penghawa dingin ditolak ke tahap yang melampau. Mungkin tiada pengawal suhu? Sukar untuk bercakap dalam bahasa Inggeris untuk dapat turun di perhentian sebelum stesen bas di Bandar Phuket. Perjalanan yang sangat baik secara keseluruhan. TERIMA KASIH
Bas VIP 24, Phuket Travel, 7 Dis 2015
N C
Sangat selesa! Satu-satunya kejatuhan ialah tandas yang kotor tanpa air paip untuk mencuci tangan.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 5 Dis 2015
A V
Perjalanan bas paling teruk pernah saya alami. Mari kita mulakan dari yang positif: Banyak ruang di setiap tempat duduk, tempat duduk yang bersih dan bas secara umum. Sebotol air dan kek ular ditawarkan. TETAPI: Pemanduan yang mengerikan (contohnya pecah mengejut) dan (mungkin) roda yang terlalu kecil untuk bas yang besar menyebabkan bas bergerak seperti neraka di jalan raya. Ia sangat tidak selesa dan kami tidak boleh berehat langsung sepanjang malam. Lebih-lebih lagi, muzik sangat kuat, sehingga mereka mematikannya semasa waktu tidur. Lampu individu tidak berfungsi jadi jika anda mahu membaca ia tidak boleh dilakukan. Perhentian di Bangkok mengelirukan, pemandu tidak berbahasa Inggeris dan jadi dia tidak dapat memberitahu kami di mana kami berada. Kami turun di terminal utara dan bukannya di terminal selatan. Satu perjalanan yang jahanam.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 27 Okt 2015
R B
Selesa dan bersih, perjalanan yang baik. Pasti akan menggunakannya untuk mengembara di sekitar Thailand.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 2 Jun 2015
P M
TV hanya dihidupkan untuk satu filem. lampu malam di atas tempat duduk tidak berfungsi. Kami tiba di bandar phuket lewat 2 jam, peranti di atas kapal tidak wujud. Kami berhenti selama setengah jam untuk makan dan tiada makanan tersedia di kawasan vip.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 12 Apr 2015
S B
Peta tempat duduk di tapak web dan tempat duduk di dalam bas adalah berbeza.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 4 Apr 2015
M D
Perjalanan itu baik-baik saja, banyak ruang di dalam bas tetapi pemandunya minum terlalu laju lol
Bas VIP 24, Phuket Travel, 1 Mac 2015
E S
Perjalanan mungkin sangat baik, tetapi apabila kami tiba di stesen bas, kakitangan cuba meletakkan kami di tingkat atas di tempat duduk yang tidak kami tempah. Tingkah laku ini membuatkan saya marah, sungguh tidak jujur. Saya menempah dua tempat duduk di tingkat bawah, tetapi mereka tetap melayan kami seolah-olah kami tidak akan memahami apa yang telah kami tempah. Selain daripada itu perjalanannya adalah baik.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 5 Feb 2015
เ ศ
Perkhidmatan yang sangat baik
Bas VIP 24, Phuket Travel, 6 Jan 2015
P B
Excellent bus right, very comfortable, The temperature in the bus was very convenient. Service was good. But the toilet need to improve. I can recommend it.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 27 Feb 2020
W S
The driver didn't talk in any language except Thai, he left us in the middle of the night somewhere at the high way because he didn't stop at the proper bus station. It's ridiculous.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 15 Feb 2020
A S
Overall trip was okay. Seat comfort 6/10 Stopped off for free food half way through. Snack and water also provided whilst on board. Only issues, the A/C had a faint smell of urine (fan located near the bathroom I presume) Wifi didn't work. Bathroom was dirty.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 11 Feb 2020
O P
Everything was fine.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 31 Jan 2020
J S
Good ride. A little cold on bus. People at the bus station were very helpful. Bus stop was 6 hours later. Very good stop. They even feed us a local meal.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 30 Jan 2020
C M
Muito bom...
Bas VIP 24, Phuket Travel, 26 Jan 2020
G S
Old Bus , No Cup Holders, No Wifi, Old Recliner Seats, No Sun Film on the window glass...please Upgrade the bus. Bus crew members were nice and very co operative.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 25 Jan 2020
B O
Overall not bad. The seats were pretty comfortable, although mine didn’t recline quite as much as it should, but only by a little. The seatbelts worked, the driving wasn’t too bumpy, and the water and snacks were appreciated. Definitely not as comfortable as a sleeper train, but not as bad I expected for such a long bus ride.
Bas VIP 24, Phuket Travel, 25 Jan 2020
E U
Very good trip. Muy buen viaje, tomenlo de noche, asi no lo sentiran. El mio duro 15 horas.
Bas Ekspress, Phuket Travel, 24 Jan 2020
V A
Its was OK but we didn't get the dinner we were promised. The Snacks were cakes and very yummy
Bas VIP 24, Phuket Travel, 22 Jan 2020
4.1
853 ulasan pelanggan
93.2% 853 pengembara dianggap gembira dengan Phuket Travel kerana mereka memberikan ulasan yang baik atau tidak memberikan ulasan